inflyttningspartey i örebro :is!

ja, jag vet inte riktigt vart jag ska börja? det var iaf en riktigt, riktigt rolig kväll/natt. anna & christian bjöd friskt på diverse grejer att både dricka och äta. vi spela fia med hutt, rökte vattenpipa & gick lös på kondomskålen (mina favoriter var helt klart "glows in the dark". haha, så töntigt. men kanske praktiskt?)

efter (för-)festen tog vi taxi till strömpis (varför slutar alla ställen i örebro på is? strömpis? frimis? björnis? vad är liksom grejen?) där vi knalla före alla i kön, yeah. ibland är det så nice att stå på vip-listan. iaf när det är ålder 25 och man själv bara är en liten 22:a :)

inne på strömpis blev det bara ännu blötare. och blötare.. och blötare. dans blev det såklart också. folket löstes upp och var helt plötsligt borta. så det var bara att roa sig på egen hand (jag säger inget, jag bara ler..)

efterfest och grejer sen. men jag däckade ganska fint i soffan så vad som hände, det har jag ingen aning om? idag var det iaf riktigt drygt när klockan ringde och det bara var en endaste timme kvar till tåget gick. men med lite frulle och fint sällskap så gick resan ganska smärtfritt iaf. och nu är jag hemma och är helt f*cking död.

göta-petter så trött jag är. men galet roligt var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0