jag saknar det enkla

ja, det finns mycket saker som man saknar, t.ex. att vara tretton år och springa på parkendiscon, sommaren och sånt där. haha. men man kan också sakna människor. och det är just det jag gör nu, tror jag?

förr: vi pratade massor med varann. dag som natt. ..och om allting.
men ..sen hände det något. vi tog avstånd.
nu: vi pratar knappt alls, hejar kanske lite och frågar om allt är bra. men that's it.

jag kan inte låta bli att spekulera i ifall det alltid kommer att vara såhär eller om vi kommer "hitta tillbaka"? det var nog iof ändå bra att backen lades i, för det hade kanske gått lite väl långt. men jag saknar första tiden, då allt var enkelt . . . . .

tror du att vi kan få tillbaka det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0