jag vill inte bli gul & blå

börjar nog bli sjuk, suck! jag har känt mig lite hängig, trött och frusen idag. plus haft lite skallebank till och från. men det värsta av allt (och den största anledningen till att jag tror jag börjar bli sjuk) är att jag tappat partysuget.

s h i t s h i t s h i t s h i t s h i t s h i t s h i t s h i t s h i t s h i t s h i t s h i t !

mitt partyhumör har ju varit på TOPP i snart hela 8 månader (läs: inte en nykter helg på 8 mån) vad är detta? funderar allvarligt på att vara nykter, men då vet jag en som kommer dunka mig gul och blå. så nja, kanske inte..

Kommentarer
Postat av: hanna

kan nog lyckas med fler färger än så

2007-12-19 @ 22:03:15
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0