jul, jul, strålande jul

det har varken funnits tid, ork eller lust till att blogga. men kan säga så mycket som att än så länge har julen varit till belåtenhet. absolut!

julfest i åtvid hos frasse i lördags, haha. jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den kvällen. men den var helt klart annorlunda, fast riktigt kul (iaf emellanåt) julbord, klappar, bästa grabbarna & sötaste h2 (+ en drös 90-talare, idioter, en partydödare & en läskig muskelknutte, haha!) och hinken är numera min favorit dj :)

gårdagen, alltså julafton, var också en riktigt bra dag. god mat, trevligt sällskap & nöjda barn. det går liksom som ett rus i kroppen när man får höra detta:

"det här var de bästa julklapparna någonsin, jag älskar er" :)
petter, 6 år



och som sanna partypinglor/prissar vi är i motala så blev det den årliga utgången efter allt julfirande. förfest hos tessa p med massa rödtjut. haha. vidare till hugos där vi träffade martina & sara (och ja, halva motala). hände så sjukt mycket roliga och otippade grejer, jag vet inte ens vart jag ska börja nysta i det för att ni skall förstå? men jag höll på att kissa på mig av skratt. och yes, bildbevis finns! :)


god fortsättning på er gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0