julen är över och min lever mår inget vidare

givetvis så bestämde jag mig för att joina festen på juldagen också. blev väldigt stressigt (fast jag hade haft hela långa dagen på mig) men jag var iaf på plats innan kl 21, nöjd! haha.

vi började med glögg hemma hos gustaf medan vi inväntade hans bror med vänner. när de sedan hade kommit till rätta begav jag & gustaf oss vidare emot zeb och de andra. hos zeb blev det som alltid, en massa tjöt, vattenpipa & gitarrspelande. jag spelade "blinka lilla stjärna", sjukt duktig (jag har skavsår på långfingret) det var riktigt kul att träffa melan också - vi spinner vidare på våra parisplaner, yeah :) och jag blev på tok för full, jösses..

vaknade tidigt på annandagen, redan runt 6-snåret. gustaf skulle upp och iväg till trysil (yes, jag har en lägenhet i linkan för mig själv. fest någon?) själv gick jag upp 3 timmar senare och sen ut på stan en sväng. det var nog det dummaste jag någonsin gjort. vara bakfull i alldeles för varm vinterjacka och dessutom på mellandagsrea då folk är som galna. nejnej, fy! aldrig mer! istället bestämde jag mig för att brumma hem (och om det verkligen var tillåtet är en helt annan historia)

på hemmaplan blev mest slapp (iof var jag superduper snäll och fixade en förköpsbiljett till harrys åt hinken i sista sekund. men annars mest slapp, välbehövlig sådan) vid 5-snåret var det dags att bege sig iväg till nästa fest. annandag och annandagsbal på harrys. hanna ställde till med en riktigt rolig förfest på höjden. lek, skratt & dans (finfina bilder och jag-tror-jag-dör-av-skratt-filmer)

harrys var riktigt roligt det också. man träffade mycket folk som man annars aldrig ser.. alla hemvändare :) en del raggade mer än andra, haha. jag lämnade ut mobilnr till en kille (inte mitt nu, utan min kompis nr.) och det är jag mycket nöjd över. haha. fyllehungern kom som vanligt smygande strax innan stängning, så vi gick till dk och stillade hungern. sara & jag vägrade sedan att stå i taxikö, så vi knallade hem (tja, nästan hela vägen iaf) och här måste jag lägga in en eloge till mig själv (och alla andra brudar) som gick i heels igår. dans hela kvällen och sen promenix en bra bit. damm i'm good! :)

men till det sorgligaste av allt. jag har inte ens gått upp ur sängen idag. eller, jo.. för att käka och små kissepausar. men annars har jag legat under täcket och sett på serier, haha. ibland är livet bra hårt..

min lever är död. sorgligt, men sant.

Kommentarer
Postat av: hanna

vad tänker jag med...smisk, " I'm so nasty... jag sjunker genom jorden och glömmer vissa delar av gårdagen

2007-12-27 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0