min hals dödar mig långsamt

snart kommer hannapannapung och hämtar upp mig och så ska vi åka vidare och äta julbord tills vi stupar. gratis är gott, eller hur är det man brukar säga? (nåvars, gratis för h2 iaf.. jag har fått slita hårt för detta. hihi)

rubriken till detta blogginlägg är verkligen på sin plats idag känner jag. jag hinner knappt bli frisk från förra förkylningen innan jag åker på nåt nytt. nedrans hals! kan knappt svälja (men jag SKA äta julbord iaf, yes!)

men jag vet nog anledningen till mitt halsajaj: alla dessa regniga promenader i oslo som resulterade i blöta fötter. sen delade jag ju säng med en snuvig sara med. aja.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken tur att min hals dödade mig fort, dock återuppstod jag dagen efter och det kanske var tur det! Hur har du det i Motala och framförallt när ska vi hinna ses?!?!?!? Puss Puss

2007-12-06 @ 11:13:46
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0