såhär tråkig ser min tisdag ut

idag kommer dagen nog bestå mest av plugg. verkligen inte roligt när motivationen är i botten. men ska verkligen försöka att vara duktig. snart juluppehåll ju :)

ska också åka upp en sväng till city för att inhandla lite nödvändigheter(?) för pengar som jag inte har. hoppas på att någon också skulle vilja ta en onödig fika med mig, också för pengar jag inte har.

sen blir det hem och sätta sig vid skolböckerna igen (jojo tjena. jag vet att jag kommer att droppa plugget idag, suck) men sen ikväll blir det julbord - en liten ljusglimt iaf ;)

nu ska jag skynda mig att duscha, så att jag sen kan sno bilen av pappa. heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0