sovasova-sängsäng

idag sov jag läskigt länge.. jag gick inte upp ur sängen förrän kl 14(!) fast iof hade jag varit vaken lite i omgångar och tittat på (såklart) days of our lives :)

men jag tror att jag verkligen behövde detta.. för jag måste va pigg & kry på lördag. då blire nämligen inflyttningsfest i örebro hos mitt ex's storebror (hur patetiskt är inte det.. egentligen?) men ska i alla fall bli riktigt roligt. inflyttningspresent kirrad!

och sen den 13:e december drar jag mig söderut mot malmö & lund. julbord, kära återseenden, rajtantajtan och grejer väntar :) *längtar riktigt, riktigt mycket*


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du kommer :) Har inte sett dig sen du flyttade, och det är alldeles för länge sen!

2007-12-06 @ 23:03:53
URL: http://theresebarajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0