åter på motalas marker

då var man tillbaka på östgötaslätten (kom ju egentligen igårkväll, men va tusan..) känns rätt skönt faktiskt. har varit en sväng på motalas gator & torg idag med hanna. käkade lunch på hugo + efterrätt (mycket viktigt!)träffade även på ett annat sött ansikte inne på lindex. min sötaste sofia :) åh.. motala har sina guldstenar :)

har även varit iväg på en försenad alla-hjärtans-dag fika hos syster mellan. mysigt att samla hela familjen sådär och mysa över lite godsaker. sånt där uppskattas så mycket mer när man inte ser dem så ofta. sakna!

imorgon kommer hanna hit och käkar frulle och efter det bär det av till linköping. vi tänkte röja lite affärer och leta partyoutfit, en billig sådan, eftersom min ekonomi är på botten och skvallpar :)

appråpå dålig ekonomi så ringde de från statt förut och frågade om jag kunde jobba frukost på söndag. taskig timing alltså. men pengarna är välbehövda. jag gav dem iaf ett ultimatum, så får jag se om de nappar på det :) hehe. (en svit också kanske? eller vad säger du hanna?)

Kommentarer
Postat av: hannapanna

taskig ekonomi...hihi, bara mamma godkänner det är det chill.

2007-02-16 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0