bakis hela veckan

min blogg har visst legat lite på is i veckan. kan bero på att jag mest känt mig mest bakfull hela veckan och haft annat att tänka på. (WHY? det undrar jag. hur lyckas du? det slår aldrig, aldrig fel..)


ujuj, mycket som ska göras innan det är dags att hinka (du såg den komma va? haha!) alkohol ikväll. packa, städa lite, fixa med tåg- & flygbilljetter.. lämnar ju antagligen norrland imorgon. sen ska det också duschas, vilas och så lite piffing.. ja, allt sånt där tjafs. men jag är så på topp idag :)

fest ikväll alltså. hanna & jag har lyckats nässla oss in i ett lumpargäng. ett himla trevligt gäng faktiskt. har under de två senaste helgerna umgåts ganska intensivt (plus en del intressanta samtal på nätet,) men ikväll är det tredje och sista helgen ..det är dags för avslutningfest (dagen d står på schemat för hanna.) lite sorgligt måste jag säga. men hoppas att vi byggt broar som håller :)


på onsdag bär det av till stockholmo för att hälsa på prillan, peter & p..daniel. om vi tar en avstickare till sälen eller inte är inte riktigt helt bestämt än. finns både för och nackdelar..


Kommentarer
Postat av: panna

kan inte lova att jag inte fäller några tårar ikväll

2007-02-24 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0