dagens dagens

dagens låt: flottarkärlek
dagens dusch: blir snart
dagens frisyr: frisyr? har  ingen eftersom den elaka frisören kapa allt mitt hår :(
dagens smink: inget. är så fin utan *asg*
dagens händelse: tvättid mellan 12-16
dagens planer: plugg & packning
dagens vill ha: lördag och grisfest :)
dagens saknad: ja, ni vet..
dagens drog: tetetetetetetetete
dagens glädje: saras & mitt telesamtal igårkväll
dagens tråkigaste: ingen lunch med dolk
dagens finaste: ängeln hannapanna
dagens måste: packa & plugga
dagens dricka: bubbelvatten & te
dagens köp: inget, men köpte tågbiljetter igår
dagens mat: inte hungrig
dagens sjuka: stackars jag ju. ajaj i mun plus huvud
dagens kärlek: tss..
dagens mående:
laddad för helgen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det är ju vecka 8 som jag är hemma.. Det var ju lite dumt då. Vi får ta det en annan gång ;)

2007-02-08 @ 16:23:04
URL: http://joxanna.blogg.se
Postat av: fiaa

hat så skoj ringer o kollar er på eran grisfest;)hahaha

2007-02-09 @ 08:49:09
Postat av: joanna

tjohoo på dig!! Jag har det bra minsann, men som sagt, man längtar ju hem en massa oxå :D!! jag har tenta tills nästa fredag så det blir en plugghelg denna helg tyvärr... och så har jag en stikt budjet just nu, haha, det suger att vara student ibland.. Är det på lördag ni ska ut eller??

kramkram

2007-02-09 @ 13:32:22
URL: http://joannagullberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0