i love halmstad :)


hemma efter en tokig helg i halmstad. efter att jag tågat dit i två timmar med brats som sällskap. haha. aja, möttes jag upp av söta anna på stationen. vi promenerade hem och installerade oss, sen vidare till hemköp för att inhandla lite käk. och gud så god mat. rikitgt duktiga kockar vi är.. (jo, jag är också inräknad eftersom jag gjorde salladen. hihi) sen blev det tjatter hela kvällen tills det var dags att krama kudden.

tidigt på lördagsmorgonen väcktes jag av min nya beundrare, han ville visst kela lite. men jag var nog inte på det allra keligaste humöret. iaf inte när han tassar runt och sätter klorna i täcket. hihi. somna om och sov några timmar till, sen blev det frulle med anna och ännu mer tjatter.. och sen vidare till stan :)

klockan slog tre och lilla hanna dök upp utanför dörren med ett stort leende :) ja, ni kan väl nästan gissa vad som hände sen? jo, mer tjatter och skvaller. tjejer, tjejer.. efter ett tag insåg vi att klockan rusat iväg och vi började fixa inför kvällens bravader. tre tjejer som skulle duscha, fixa outfit, hår, smink.. tja, ni vet vad jag menar. ja, sånt tar ju tid.. speciellt när man samtidigt ska tjattra *asg*

efter en taxifärd till galgberget (usch, vilket otäckt namn egentligen) med den snälle idrottsläraren så stod grisfesten för dörren. hmm.. det blev iaf en galet rolig fest. vi kunde kanske skippat vissa utmaningar, men va f-n.. det bjuder vi på. tjejerna vann ju stort :)

när vi druckit oss (för) fulla och lekt färdigt, hihi.. var det dags för en taxifärd ner för berget och in till mårtensson :) blev mycket dans och ännu mer fylla. och jag tror att jag dansade den kramigaste dansen någonsin(?) hihi.

magen skrek efter mat. så vi begav oss till kebebkungen där jag var nära på att svimma. falafel för 40 kr?!? va? svindyrt ju.. här hemma kostar de 15 kr för en stor, och 30 kr för en extra stor. gud hjälpe mig. så eftersom det bara tio kronor mellan en falafel och en kebab så lyxade jag till det med en kebab :)

efter att haffat en taxi i sista stund (iaf jag & ma.. de andra fick ta nästa. hihi) for vi till efterfest hos holm (eller hette han blom? haha.) efter någon timme eller två gick vi hem till m för att sova (dock utan min planerade sängkompis. thihi) och snälla som pöjkarna var så fick jag sängen :) killarna ute i rummet somnade så fort de lagt sig ner. jag & m däremot hade svårt att somna så vi låg och.. (ja, inte det ni tror nu..hihi) pratade ett bra tag sen tror jag vi somnade av ren utmattning vid sex-sju. (som jag nämnde tidigare, inga sådana tankar nu..) vaknade igen vid åtta-tiden. fast låg kvar i sängen till typ tio. (och återigen, inga snusk-tankar. hehe)

hanna dök upp och försökte bortförklara sig. haha. (lilla gumman, jag VET att du alltid vaknar tidigt. hihi) efter lite beklagade över huvudvärk och liknade var det dags att bege sig till efterfest nr 2. haha. blev en slapp eftermiddag framför tvn.. hanna & min mage skrek efter mat så vi tog beställning av grabbarna och stack till mc d för att göra "den lilla beställningen". haha! blev mer slapp plus även lite sömn. hihi.

blev skjutsad till anna där jag skulle packa ihop mina saker och spendera de sista timmarna med henne. blev lite te och mer tjatter.. speciellt om gårdagen :)

vid tjugoett-tiden anlände jag hem till min söta lilla sambo :) gick och la mig tidigt och sov länge, länge idag. men är fortfarande sjukt trött. och apprå på sjuk.. ja, det är just vad jag blivit.. igen! BLÄ! VILL INTE!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vakna inte tidigt, LOVAR! Fan vi somna ju inte fören sju.

2007-02-13 @ 12:55:01
Postat av: sara

åh, vad jag saknar er! härligt att nihar det livat i alla fall :) glad alla hjärtans dag, vännen. love you! pussen

2007-02-14 @ 11:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0