jag & mina kommentarer :)

haft en super dag i linköping med sötisen hanna. handlade dock mer än vad jag skulle, men inget som inte mamma godkände. (haha, när ska man egentligen växa upp och fatta egna beslut? mamma, hjälp!)


http://tjolanta.blogg.se/ --> "sagt av ängeln" (obs! jag är väldigt, väldigt dragen på bilden. haha!)
ibland förstår jag inte själv hur jag lyckas säga sådana saker? hur lyckas man få det att låta så fel liksom? haha! men det bjuder jag på :)

(nu får ni inte dömma efter hårfärg bara för jag lyckas säga de mest dumma kommentarer. jag kan vara riktigt smart ibland. iaf tycker petter det. för när han & jag leker så är han alltid den gubben med superkrafter som "snabb & stark" och mina superkrafter får jämt bli "smart" för han tycker att jag är det. vilken kille alltså.. hihi. ehh.. det där kunde bara en dum blondin ha sagt? haha!)


imorgon är det lördag. och lördag innebär fest. fest innebär fylla. och fylla innebär dumheter. fast oftast är det ju bara bra dumheter :)

Kommentarer
Postat av: hanna panna

söt, sötare,, helena

2007-02-17 @ 12:00:53
Postat av: sara

haha.. dét kan jag verkligen tro om dej vännen. pöss

2007-02-20 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0