termer som "grisfest" & "galet"?

får ett sms av hanna, där hon berättar att macke & hon har diskuterat den kommande helgen. macke nämnde termer som "grisfest" & "galet". hmm, ska man bli nervös nu? grisfest liksom? vad menas med det? galet tycker jag om. men grisar? hmm? :)

inte hänt så värst mycket här nere i södern. mest plugg och sånt. fast igår fick vi finbesök från falkenberg. men som sagt, annars har det inte hänt så mycket. tråkigt. fast sofia har ju fyllt, det är ju absolut värt att nämnas! *hurra-hurra-hurra* :)

men imorgon tar jag mitt pick och pack och tågar vidare till halmstad för att möta mina pumor och sen gå på.. eh, galen grisfest? haha. ska iaf bli härligt att spendera helgen med dem :)


saknar dem som inte finns mig nära. speciellt mina flickor och mina tre favoritpöjkar. åh, vill ha er här! :)


Kommentarer
Postat av: hanna "puma 1"

Om ett par dagar är det du o jag babe. Och puma 2 såklart

2007-02-08 @ 14:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0