"vad gör du nu för tiden?.."

jo, jag vet att min blogg stått stilla ett tag nu. men har haft fullt upp. men här kommer iaf en resumé av de missade dagarna.

vi börjar med onsdagen. var som ni kan läsa nedan fortfarande sjuk. men inväntade iaf besök och lite sista mys och gos, trots att det blev väldigt sent. men det var det värt :)

torsdagen började med ännu mer mys, pill och pussar. efter det kilade jag ner och handlade färskt bröd åt oss *mums*  och så slappade vi framför tvn lite.. och gosade lite till. blev sen skjutsad ner till stationen där tårar fälldes och vi sa goodbye. fick sen rusa för att hinna med tåget till norrland & mammas mat :)

på fredagsmorgonen var det dags att slita igen. var uppe med tuppen för att städa lite på hotell m. direkt efter jobbet väntade en hungrig theran & en trött gabril på ströget :) äntligen en semla! gud så gott! och när fikan var avslutad blev det att brumma hem för att slänga mig i duschen för att bege mig till kalas nr 1 denna helg. syster stor firade 30 jordsnurr och bjöd på godgod smörgåstårta :)

det var ingen fröjd att sen på lördagsmorgonen knalla upp vid klockan sex för att dra till jobbet igen. dock inget städ denna gång, bara frulle. härligt. m's frukost är helt underbar..
när alla var mätta och belåtna och köket var städat var det dags att rusa hem för att åka på "kalas" (kalas och kalas.. hmm.. den innehöll iaf fika, skratt + present. och då måste det ju vara ett kalas, eller?)  nr 2 hos sofia. väldigt trevligt att få träffa denna söta tjej igen. saknar henne så mycket ibland. blev iaf massa skvaller, skratt och beklagelser (hihi) ändå fram till klockan slog fem.
 det var då dags för kalas nr 3 hos syster mellan. hennes sambo skulle firas. åkte ner och bjöds på supergod mat och en riktigt kass melodifestival. men, men.. trevligt var det iaf. petter & olle. finns det några sötare kids? nä, det tror jag verkligen inte. helhärliga ju!!

hem tidigt, dels för att sova men också för att ringa en sista gång :) efter typ åtta försök, ett sms och två meddelanden på telesvaret  (vaddå desperat? haha) gav jag upp och somnade. men väcktes strax igen av telefonen :)

klockan ringde tidigt även imorse (dag: söndag). dags för ytterligare en frulle på hotell m. gottgott. och moneymoney. ringde en absolut sista gång och det råkade visst bli väckning. hihi. iväg till jobbet för att slita. och nu är jag precis nyss hemkommen till mor&far igen. så nu väntar packning och lite sånt sen mot malmö :)


trots min snuviga näsa, mitt dunkande huvud och min ajaj-kropp har den här helgen varit rätt bra. lite för lite av mina brudar, men, men.. inget att göra åt. fast nästa helg får jag iaf se två av superbrudarna :)




jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaså, så du har två ;) Detta ska vi diskutera vidare du och jag... Jag hatar verkligen det här, vilka jävla jubelidioter!!!!

2007-02-07 @ 23:19:13
URL: http://joxanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Det är lugnt gumman, förstod nästan att du låg och sov. Men jag chansade, du kunde ju ha varit vaken! Puss

2007-02-08 @ 12:39:17
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0