wow.. vilken köttmarknad!

igår morse tog jag tåget tidigt, tidigt hit ner. med andra ord är jag tillbaka i södern. resan gick smärtfritt även fast busschaffisen blev försenad och jag hade typ en minut på mig att byta i linköping..

blev lite mys med nena på kvällskvisten. vi låg och gäspade ikapp framför tvn. diskuterade både det ena och det andra *hehe* vi hade lite att uppdatera om vi säger så.. det märktes att vi var trötta, för båda fnissade hela tiden. sen fick vi båda ont i magen när "de gröna spindlarna" kom på tal..

ringde mitt hjärta uppe i sälen också och kläckte det tråkiga beskedet om att det inte blir någon sälenresa i helgen. alla är för fattiga. men, men.. det kommer fler gånger :) hur som helst var det iaf gott att få prata med henne. vi försökte få lite ordning på våra liv.. men vet inte riktigt om vi lyckades?! :)

imorgon flyger jag norrut till stockholm och hälsar på den söta cristin. ska bli roligt. inte träffat henne sen i julas och då var det på en förfest i cirkus två timmar. nu blir det onsdag till måndag, yeah! håller även mina tummar att busungen hanna tar sig uppåt. då skulle mitt smile sitta uppe vid öronen typ :)

appråpå smile. när jag gick till bibblan (där jag sitter nu) så kom jag på mig själv attjag bara gick och log. det berodde nog väääldigt mycket på musiken som spelades på mp3n. "fever, fever", "dom vet ingenting om oss", "long before rock n roll".. vilka minnen :)

som sagt, sitter nu på bibblan. försöker plugga lite, men det är svårt. vilken köttmarknad! :) det är verkligen hit man ska gå om man vill hitta sig nåt *asg* det är verkligen så VARJE gång jag är på bibblan. bibblan måste bara vara = himlen ju :)


ikväll lägger jag plugget åt sidan. tisdagsfika ju. och fräs bjuder på bullar. och skulle jag missa chansen att få äta bullar? skulle inte tro så. haha. plus att det var jääättelängsen jag såg tisdagsgänget :(


Kommentarer
Postat av: hannapanna

här splas leve palestina... =)

2007-02-27 @ 16:43:13
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: sara

visst var jag trött men snacket var guld värt! saknar dej. hoppas ni får en kul nästa helg =) puss puss!

2007-03-04 @ 14:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0