2oo6 - året som flög förbi..

året började fint med att bryta mitt nyårslöfte. nyttigare år.. ha, jag smaska i mig chips så fort vi kom innanför dörren efter tolvslaget :) smart..

våren - bodde i liten & söt lya. fyllde år. hälsade på sara i sälen. hela april spenderades i skåne. ångest och ovisshet. svåra beslut.

sommaren - mamma fyllde 50 och firade det med pompa och ståt. någon trampade och stampade sönder mitt hjärta totalt. sista sommarn med gänget. lyckad midsommar. petter fick en urgullig lillebror, olle. förbud. stockholm. massa jobb på statt & hotell m. varamon. malmö/köpenhamn/varberg-roadtrip. wallander-mys.

hösten - flytt till malmö och fått världens bästa sambo, nena :) plugg, plugg, plugg. mormor - rip! nya härliga bekantskaper. therese blev mamma åt gabriel. malmö by night. återförening. saknad. många vinmaraton. en av mina bästa vänner fick en kronsik sjukdom =(

vintern - bästa julen på länge. alla brudar hemma. jobb på statt. ingen snö. godkänd julkalender. lyckat nyårsfirande. wallander-mys. olle döptes.



nu väntar ett nytt år och nya möjligheter.. hej & hå,  välkommen år 2oo7 :)

Kommentarer
Postat av: John

mysig krönika
Gott Nytt år

2007-01-01 @ 21:15:13
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0