big, big nyårsparty

jag är faktiskt himla nöjd med årets nyårsfirande. man brukar alltid förstora upp allting och ha skyhöga förväntningar just på denna dag. så jag bestämde mig att inte ha några förväntningar alls.. jag menar, vågar man verkligen ha det när typ 11 st killar ska anordna nyårspartaj för 80 personer? 

killarna förvånade oss och bjöd på ett redigt kalas. god mat, bra underhållning och buffalo. vickan gjorde den första buffalon, och sen flöt det på resten av kvällen.. jag tyckte jag klarade mig hyfsat bra tills jag skulle shota ur en jägermiester (stavas hur?)-flaska och dricker givetvis med fel hand.. buffalo så det skrek om det. kanske inte det smartaste draget av mig, men det var bara att hiva i sig det resterande som fanns i flaskan och se glad ut. tror faktiskt att jag impade på pojkarna där, thihi.

kvällen innehåll mycket. gamla ovänner som svalde ståltheten och blev vänner. buffalo såklart. nya bekantskaper och kära återseenden (ta åt dig viktoria). champange, raketer & cigarrer. och en hel del skratt och fylla :)

att ha bordsplacering är väldigt roligt.. men det skulle vara bättre om det stod mer "info" på korten. det var det iaf någon eller några som tyckte *asg*

1. singel, snart 22 år och bosatt i ******. lammkött, tack! eventuellt får :)
2. singel, snart 25 år och bosatt i ********. nytt år - nytt sex!
3. singel, snart 22 år och bosatt i *****. gillar kostymlekar. dirty - ja tack!

vissa vilka korten tillhör? haha. måste bara påpeka att ni bör ta denna "info" med en stoor(!!) nypa salt :)


liten och mysig efterfest (haha, kan man ens kalla det efterfest? hihi) på d-street på natten. inte mycket skönhetssömn där inte. och jag vaknade med spagetti i hela håret.. tvivale! :)


lyckad kväll. men saknade en hel del av mina vänner.. men som jag brukar säga - man kan inte få allt :)

nyårslöfte: som vanligt. ett nyttigare & hurtigare år. (gick fint tills frukosten - ost & kex kanske inte var den bästa starten. haha)

hoppas ni är lika nöjda med nyår som jag, gott nytt på er.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0