dags att packa

ja, det är väl det. dags att packa. på torsdag åker vi ner till södern igen. mam&pap (+ eventuellt syster stor) skjutsar ner mig. för annars skulle jag aldrig få med mig allt.. opps..

när jag for hit upp innan jul kom jag bärandes på två resväskor (en bigbig rullväska och en normalstor bag) som bara var fulla med kläder och annat, typ som träningsskor och sånt.

och nu när jag ska hem tillbaka till malmö har jag ju fortfarande lika mycket kläder. plus de kläder jag inhandlat i motala över jul och min nyårs outfit, nya skor, (tre stövlar, om man räknar med gummistövlarna, och ett par pumps). en sodastream. en badrumsvåg, en blender.. lite nya påslakan och sånt. haha. hujedamig vilken tur att dom skjutsar mig ner.. haha!

så hela dagen lär väl gå åt till att packa, eller åtminstone organisera allt. haha. (ni som känner mig, ni vet att jag måste planera och ha koll på precis allt.. hihi) så det lär väl at lite tid.


imorgon finns ingen tid till packning. ska jag på fotboll med hanna. sen har det ryktas om en fikastund med pinglorna också, och det vill jag verkligen inte gå miste om :) sista fikan med brudarna på en lång, lång tid.. och så måste jag ner till bröderna sötast och säga hejdå också. mycket som ska göras nu..


skynda, skynda!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig redan min ängel

2007-01-03 @ 21:59:24
Postat av: c'est moi..

lilla H ju

2007-01-05 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0