en bal på slottet

jag har varit dålig på att uppdatera min blogg nu över julen, jag ber om ursäkt. men rättar till det genom att nu istället ge en kort resumé av det ni missat. kanske inte missat så väldigt mycket men..

en bal på slottet är iaf avverkad. eller slott och slott? en annandagsbal på harrys var vad det var. kvällen började lite lätt hos hanna. spårade sen ur rätt fort när "jag-har-aldrig"-leken kom på tal.. haha, vilka avslöjanden. och jag var inte alls utsatt. näedå :)

till harrys sprang vi halvnakna eftersom vi är fattiga studenter och inte har varken råd eller lust att köa till garderoben, hihi. appråpå kö, kön in till harrys var ingen lek.. men erfarna som vi är hamnade vi ganska lätt långt fram :) väl inne på harrys gick det bara mer och mer utför.. sara, hanna & helena var på g!

hade hur roligt som helst, och det var precis lagom för trångt :) fanns lite att titta på både här och där. men fin flicka som jag är så tittade jag bara :) en del andra drog hem lammkött, thihi.

men jag fick iaf en fin kommentar "och du är lika snygg som vanligt" synd bara att den kom från ett kräk. men, men.. man kan inte få allt :)

en lyckad kväll helt enkelt, och det är tack vare mina dunderpinglor sara & hanna. love you girls!


Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar redan till nästa annandag

2007-01-01 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0