en kalender, äntligen!


ja, nu har jag äntligen hittat en kalender som uppfyller alla mina krav ;) har faktiskt varit svårt i år.. sprungit runt i malmös alla(?) bokhandlar och tittat.. plus åhlens, claes olsson och de dära affärerna. men utan resultat. men så tipsade sara-ara mig om att hon hittat en på hemköp. haha, hemköp av alla ställen tänkte jag. men tji fick jag, jag köpte liksom en likadan :) så nu kan jag få ordning på mitt liv igen.. typ iaf.

blev en liten, liten kräftskiva (kan man ens kalla det det? thihi) i lund igår. först gjorde vi pasta & köttbullar. och efter det blev det kräftor. mums! :) för en gångs skull var min tallrik överfull *asg*  en mycket trevlig kväll blev det. och jag slapp sova ensam, thihi. (nena är i halmstad och festar.. utan mig *bölar*)

tidig morgon och en känsla av ont-i-halsen. fick bli lite hemmastudier iaf. är iof klar med allt för veckan. men har prov på måndag, så pluggar lite till det :)


åh. jag vill också vara i sälen och festa med mina pumor. vad gör jag här egentligen?! :( jag vill, jag vill..

Kommentarer
Postat av: sara

visst skulle det va jättekul om du var här nu. plugga på du vännen, vi ses snart ju! pussen

2007-01-19 @ 10:49:19
Postat av: hannapanna

stumpan...vi saknar dig! Ska strax iväg o käka på bistron. Jag tar lite oliver och tänker på dig och trycker i Sara lite feta. Alla våra tankar till MALMÖ! puss

2007-01-19 @ 11:10:31
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0