för att hedra 2oo6, en gårdagens

gårdagens låt: naken i min säng
gårdagens dusch: förmiddagen
gårdagens frisyr: plattång
gårdagens smink: nyårsmake
gårdagens händelse: nytt år - var hälsad 2oo7
gårdagens planer: big, big nyårspartaj
gårdagens ville ha: cigarrer vid 12-slaget
gårdagens saknad: mina saknade
gårdagens drog: alkoholhaltiga drycker + cigarren
gårdagens tråkigaste: musiken la av
gårdagens finaste: min outfit & mina flickor
gårdagens måste: buffalo
gårdagens dricka: cider, jäger, skåne, öl - härlig blandning
gårdagens köp: extra strumpbyxor
gårdagens mat: rostbiff & potatisgratäng
gårdagens skratt: med mina vänner
gårdagens sjuka: annas ragg
gårdagens kärlek: jag säger inget, jag bara ler
gårdagens mående: full kastrull

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahahahaha, bumpa bumpa ;)

2007-01-02 @ 19:12:45
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0