fortfarande vitt på marken

vem kunde tro det? att snön faktiskt skulle ligga kvar :) fast till fredag smälter den nog bort igen, för då ska det bli skånsk vinter igen. hihi.

igår var det tisdag och tisdagsfika med tisdagsfolket. vi bara utökar och utökar, härligt. igår var vi hela tio personer. stackars hans som fick bjuda hela skaran på fika, hihi. men gott var det allt :)

nena och jag ville känna oss lite hurtiga, så vi promenerade faktiskt till fikan. en ny tradition kanske? ja, dte hoppas jag verkligen på. vardagsmotionen är den bästa sägs det ju :)


idag händer det inte så mycket. ska iväg till skolan efter lunch. och när jag kommer hem blire la ytterligare lite plugg. kanske en liten promenix också. vädret ser så himla fint ut idag.. perfekt för en hålla-handen-promenad. men får nog bli en singelpromenad med tjocka vantar isället :)

på lördag planeras det utgång. är faktiskt riktigt sugen på det :) men får se hur det blir. jag lovar ingenting än. vi får se, vi får se... men suget finns iaf. fast däremot inte ekonomin. fick våran el-räkning i veckan och höll på att svimma. 1300kr?!?! hur i helsike har vi kunnat göra av med så mycket el på tre månader? vi som ändå har snålat? plus att ingen bott i lägenheten över jul och nyår. jag förstår inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0