förvånad men glad :)


igår blev det inte alls mycket gjort. förutom det duktiga som jag gjorde på förmiddagen. eftermiddagen innehöll en promenad till hansa där jag mötte nena. sen knalla vi vidare till fk. givetvis var det fel fk. så vi struntade i det och tar det på måndag istället. vi fortsatte våra steg mot bolaget där vi inhandlade helgens kosumtion :) sen hem, vila och lite sånt.

senare på kvällen for nena iväg på fest. jag stannade däremot hemma med käk, film & gos. fick en finfin present också *riktigt förvånad* men iaf.. fick en äkta(!) louis vuitton-plånbok :) *glag*

dagen idag började med sängmys till tolv typ, sen godgod frukost och lite mer film. nu tänkte jag slappa lite till, sen börja fixa ordning för kvällen.. för ikväll är det paartey på schemat. härligt! :)


vill du sova med mig inatt? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill sova med dej!

2007-01-29 @ 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0