grabbkväll, sen tjejkväll


i onsdags åkte jag till peter för att spendera lite tid med grabbarna innan de sticker. blev bjuden på käk och grejer. mums :) som tack för maten satt jag utan byxor resten av kvällen *asg*

vi diskuterade deras tripp, spelade in band (jag menar, varför ta med sig en mp3 när man har en bandare? öh?), tittade på tv, drack te och rökte lite vattenpipa. kilroykondomerna var klockrena (förlåt crillan, thihi.. men ett sånt tillfälle kommer inte igen *asg* ett måste helt enkelt. hihi.)

torsdagen spenderades i stort sett med hannes, himla trevlig typ det där :) tittade på snapphanar och bubblade en massa. när han gick till jobbet så kom nästa avbytare hem. det blev pizza & kebab (fyfy, inte helg ju. men det tar jag igen genom att inte äta nåt skärp denna helg) och mys framför indiana jones :)

torsdagen var även petters och pappas födelsedag. och som den goda moster och dotter jag är så ringde jag och sjöng så fint för dem båda :)

fredagen spenderades i sängen, iaf fram till klockan ett. sen blev det att gå och handla lite, sen laga god frukost. ytterligare lite slapp framför tvn.. dock blundade jag mest - så sjukt ont i mina ögon ju!

jag ska alltid ringa hannes när jag ska åka tåg, blir liksom billigare då *ler*..


nu laddas det för tjejkväll! äntligen en tjejkväll här nere. hoppas alla blir lagom nersupna och börjar skvallra en massa, inte jag då, men alla andra :) thihi. om jag ska med ut och svänga mina lurviga bestäms när alla flaskor är slut.. hihi. tråkigt att sara inte kan följa med - tänker på dig! *krama om*


när det står "tjejkväll" på schemat kan jag inte riktigt låta bli att tänka på mina östgöta-flickor. åh, ni kommer saknas nåt enormt! men, men.. det är bara att bita i läppen och dricka upp! :)

Kommentarer
Postat av: snusktanten

Ångestattack! Vad gör jag?! Känner som en snusktant! 1989?! Jag kommer för fan ihåg saker från dess...

2007-01-13 @ 12:57:54
Postat av: hanna

näe, hon är på grabbkväll

2007-01-13 @ 15:56:17
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Johanna

"Det är så synd att du är så söt" - BAR :) Hej hå hej hå, måste nog höras på telefon snart för jag vill ha lite mer information om grabbkvällarna ;) Puss Puss

2007-01-13 @ 20:58:10
URL: http://joxanna.blogg.se
Postat av: sara

saknar dej med, darling!

2007-01-16 @ 19:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0