jag ser det snöar, jag ser..

..det snöar. det var väl roligt. HURRA! :) ja, äntligen lite vitt på marken. finfint. men antagligen försvinner det lika snabbt igen. men det var iaf roligt att få se några flingor :)

hänt lite saker sedan fredags, då jag senast skrev. om jag minns rätt så å-made jag mig över att behöva sova ensam och att nena inte var hemma. nena dök upp efter typ bara fem minuter.. och senare på natten, eller snarare morgonen, kom min sovis inranglande. haha, väldigt, väldigt full :) hihi. full eller nykter, det var iaf en sovis :)

blev en slapp morgon. nena blev förvånad när hon såg några extra fötter i sängen *asg* hon var nog inte riktigt vaken hon.. hihi. slappade hela dagen med film och gos.

när kvällen började falla var det dags att börja piffa till sig. en utflyttningsfest väntade i lund. carolina & nena lagade superpajen som jag också nallade av. vi satt och tjöta lite, sen var det dags att hoppa på tåget och lämna flickorna som skulle till pirrogen :)

det första jag möts av på festen är att brudarna sticker in till malmö (hallå? jag kom ju precis därifrån) de erbjöd att jag fick följa med. jag tackade och bockade, men sa bestämt nej. det var ju trots allt grabbarnas kväll. så jag fick bli den enda på festen utan snopp. nåja, det gick väl bra det med :)

lillasystern dök upp och det blev kramkalas och massa skvaller. fast hennes 18-åriga bihang verkade inte ha allt för roligt, så de gick fortare än fortast. aja, vi fortsatte kvällen utan dom..

när vi skulle bege oss ut bestämde två av boysen att de skulle dra in till malmö på bögklubb *asg* (dom är alltså inte homosexuella, utan såg det mest som en ball grej) ja, gärna för dom. men vi stannar här..
på vägen mot botan(?) hände det lite saker.. hihi. men det är saker som ej bör nämnas här. säger bara såhär - vissa karlar behöver ständig vakt. hehe.

efter botan blev det max. hujedamig vilken kö.. men det vare lätt värt. det finns ju inga godare burgare än max's. (jaja, okej.. viggos slår alla i hästlängder.. men det räknas inte eftersom de inte har nattöppet. hehe) blev en hel del skratt åt vissa personer. haha, sen var det dags att knalla hem på efterfest.

efterfesten höll på länge in på morgonen. fast inte med mig i spetsen, utan jag gick och la mig efter kanske en timme. vaknade av att någon höll på att slå sönder nattduksbordet *asg* men somnade snabbt om. vaknade vid 10, fast gick inte upp förrän vid 12 :)

blev film + käk med grabbarna. sen ännu mera film. tja, det var väl vad söndagen innehöll. lite, lite plugg. men det är knappt värt att nämnas. läggdags igen. morgon igen. tåg hem. och nu sitter jag här några timmar senare. dags för plugg. och kanske lite käk :)

 


Kommentarer
Postat av: Helojna

Jag va ju helt nyvaken! :P

2007-01-25 @ 21:55:10
URL: http://helojna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0