snart slut på småstadslivet


igår blev det först skrillor med barnen. så mysigt. petter börjar ju få stil på det nu.. eller inte :) hihi. var iaf väldigt mysigt att få en hel förmiddag med dem :)

efter skrillorna bar det iväg till sporthallen för att kolla den årliga innefotbollscupen. (jag undrar varje år vad jag gör där, haha. nävars, det brukar faktiskt vara rätt kul.. enda fotbollen jag kollar på, om inte sverige spelar någon viktig match då, hehe.) trevligt att träffa flickorna igen :) fanns väl ett och annat att vila ögonen på också. jag är nog ändå rätt nöjd med mitt kött :) haha.

äta bör man, annars dör man sägs det ju. så hanna & jag drog upp till hugo och mötte upp ytterligare några pinglor för lite käk. bebisbesök blev det med, söta, lilla gabriel + mamma :) mycket trevligt hade vi. blev en del skratt och fnitter, så som bara brudar kan.. jag sa väl en del saker som kanske inte borde ha sagts, men det bjuder jag på.. jag är ju inte så mycket för fejkgrejer *asg*

tillbaka till sporthallen, men fick alldeles för fort träsmak i rumpan av bänken (läs trappan!), och dels hade mitt ögongodis försvunnit. vi bestämde oss för att åka hem.. jag hade ju trots allt lite kvar att styra med hemma hos mamma och pappa.. packning ej klar! :)


nu är iaf alla väskor och kassar packade. ujuj, det blev en del kan jag tala om. haha. man kan ju nästan tro att jag ska flytta igen.. hihi. nävars, men det blev en hel del :)

känns lite ledsamt att lämna småstaden nu. har ju haft en så himla bra jul och nyår här. kommer sakna familjen massor, speciellt de små :) och mina brudar de ska vi inte tala om, hur ska jag klara mig? tur att jag har nena nere i malmö. och ska jag vara ärlig så drar det lite i min skåne-tarm.. malmö by night, yes please!

adjöken, adjöken!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du vännen, nu nere i söder och här är jag uppe i snön. Tro det eller ej så lite vitt är det :) Jag skulle vart hemma över nyår, ett minus till mig :( Uhh, vad jag längtar tills ni kommer upp.. Kärlek!

2007-01-05 @ 13:49:41
Postat av: HannaPanna

miss u

2007-01-05 @ 16:13:13
Postat av: Johanna

Kom alldeles precis på att det var alldeles för länge sen jag träffade Helena.. När får jag komma och ha en myshelg i Malmö? ;)

2007-01-06 @ 01:32:50
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0