snoppen är naken :)

blev lite fest på rönnen igår. till en början var jag laddad till tusen på utgång. men under kvällens gång blev det bestämt att vi skulle skippa privé och stanna kvar på rönnen. synd bara att musiken inte va på topp.. annars var kvällen helt okey. inte den roligaste, men helt okey :)

vi kände oss hungriga och då erbjöd sig några typer att fixa pannkakor till oss. glada och förväntansfulla begav vi oss till deras lägenhet. men vad väntade där? inget! så som straff tog nena & jag med oss en av deras kuddar hem. ha! :P

väl hemma, mätt och belåten (eftersom vi inte fick några pannkakor bestämde vi oss för att åka hem och käka istället, kycklingenchiladas.. mums!), bäddade jag ner mig och slumrade till direkt. väcktes senare av att telefonen ringde. inga bussar.. blir promenad..  lite sött ändå :) ha!

snoppen är naken..



tack till alla som förgyllde min kväll igår. speciellt min söta sambo som står ut med mig i alla lägen *krama*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Helenaaaaaaaa! Saknade vän

2007-01-28 @ 22:55:22
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0