storshopping


dagen började med att jag låg och drog mig i sängen länge, länge. sen iväg till skolan för att känna mig smart. haha. låg väl någon lektion efter när jag kom dit, men nu ligger jag istället en lektion före :) bra jobbat eller bra jobbat? :)

efter plugget tog nena & jag tog på oss långkalsongerna och knatade till ÖB för att handla på oss lite smått och gott. en stooor bruk gröna oliver till mig, bara mig :) sen lite pasta, pastasås och annan studentmat. sen vidare till özens(?) allfrukt och plockade på oss lite grönt också. så nu ser kylen ut som den ska igen :)

har även varit duktig och kastat in två maskiner med tvätt. väntar nu på att de ska bli klara. sen får vi se vad kvällen bjuder på. hmm.. låt mig gissa? plugg? hmm.. ja, antagligen.


saknar mina töser i norr! jag blir alltid så glad när jag läser era kommentarer här. värmer så i lilla hjärtat!

Kommentarer
Postat av: fiaa

vilken tur att man kan värma ditt hjärta på så låångt håll!!!hihi
duktig du e din lilla pluggis..haha vilken härlig mat i handla..du får komma hem till mig när du kommer hem ska jag bjuda dig på RIKTIG mat;)haha
puss min pärla

2007-01-25 @ 19:34:22
Postat av: sara

hej vännen! såklart, vi hänger med. idag har det blivit brädåkning av för hela slanten. håller tummarna att du kan komma upp. puss på dej hjärtat!

2007-01-25 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0