toppen som snoppen

 mamma och pappa skjutsade ner mig till södern i torsdag (därav blogg-bristen. hihi. ni vet ju hur nätet funkar här nere. thihi) och tur var det. bilen var fullproppad.. hehe.

hade fina dagar med mor & far. åt gott och pysslade lite i lägenheten. äntligen persienner (stavas hur?), jippie! och mitt skrivbord står numera stadigt, hihi.. jag är inte lika stark som min far helt enkelt (han skrivade alltså åt skruvarna lite hårdare än jag = stadigt bord) och jag är absolut inte lika duktig vid symaskinen som min mor. hon sydde ett fint överdrag till våran divan. dom två är bäst! :)

efter mams och paps hade tagit sitt pick och pack och brummat norrut var det dags för fest. årets första (iaf för mig.. hihi) fina pojkar kom hit. och tro det eller ej.. men lägenheten stod kvar när de gick :)

hade mot all förmodan riktigt roligt ute sen. fast vi var på ett ställe som inte alls föll mig i smaken. men det är sällskapet som gör det :) "ska du hem till frugan nu?" hmm..


jag är en rätt duktig gymnast måste jag säga :)

Kommentarer
Postat av: panna

ja, någon idrott ska man väl vara bra på. Bollsporter är ju inte riktigt din grej så varför inte gymnast :)

2007-01-10 @ 14:00:55
Postat av: Anonym

kalas hanna! jag håller med, fattar inte att du orkar :P

2007-01-10 @ 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0