tyck synd om mig, snälla?

imorse vaknade jag av att min kropp gjorde ont, min hals sved och huvudet dunkade. men jag var duktig och knatade upp till skolan iaf. var där i cirka två timmar sen bar det iväg hem till sängen igen. usch, jag som inte har tid med sånt här! :(

sen är det typiskt att det ska hända just nu.. imorgon är liksom "the big day" eller snarare "the big night". och så är jag sjuk?! attans. inget vidare roligt avskeds... inte. jag är som en död sill eller nåt. baskat!

har iaf inte gjort något vettigt idag (om man bortser från mina två promenader och att jag torkat ur micron). bara vilat, vilat och återigen vilat (men det kanske räknas som vettigt när man är sjuk? hihi). ska försöka plugga lite sen, men ska nog inte hoppas på för mycket. men läsa lite måste jag åtminstone göra.. prov nästa tisdag :S får till och med skippa tisdagsfikan för jag orkar verkligen inte ta mig dit.. så grammisgalan får stå på här på nobel istället när resten är på rönnen och tittar och äter gott, suck! jag vill också! jag vill också!

måste liksom vara frisk till helgen, då det är dags att fira syster stor som fyller trettio! sen ska även anders, petter och sofia också firas *fattiglapp* mycket som händer. och till råga på allt ska jag även jobba fre, lör och sön. suck. men ska bli mysigt att få se mina änglar igen, det är iaf nåt positivt :)

nåt mer som är positivt är att jag bokade mina suuuperbilliga flygbiljetter till sthlm igår. så stockholm, here i come. fem nätter, yes! fast vi kanske gör en avstickare och åker till sälen också. härligt.

jag gör vad som helst för att vara frisk imorgon! (mina flickor kan nog lista ut vad det är för dag imorgon. haha. reta mig inte nu.. och jag ser INTE detta som något fånigt tecken. utan snarare som ett hinder som jag måste övervinna. yes! patetiskt? haha, jo, jag vet!)


gör mig frisk. ge mig min kuckelimuck-medicin! NU! gör mig frisk. ge mig min kuckelimuck-medicin! NU! gör mig frisk. ge mig min kuckelimuck-medicin! NU! gör mig frisk. ge mig min kuckelimuck-medicin! NUU!

Kommentarer
Postat av: panna

godis är rätta medicinen...sanna mina ord

2007-01-30 @ 19:29:57
Postat av: John

Låten som jag lyssna på och ibland grät till var "It´s all coming back to me now" med Celine Dion. Varje gång jag hör den så tänker jag på dig...

2007-01-30 @ 19:56:22
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Johanna

Helena, nu har vi blivit sådär superuperdåliga på kommentarer! Fy på oss!! Saknar dig. Puss

2007-01-30 @ 23:23:56
URL: http://joxanna.blogg.se
Postat av: fiaa

krya på dig min kära vän!!!!!!!!!!!!!!

2007-01-31 @ 07:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0