vem är helojna?

måste bara påpeka att "helojna" som skrivit kommentaren till senaste inlägget inte är jag. hihi. men jag förmodar att det är nena. hihi. jag har nämligen ställt in så att mitt namn alltid kommer upp när jag ska skriva kommentarer. och just nu snyltar nena på min dator för att hennes har virus.. så antar att hon missade att ändra det. hihi. men tycker om henne precis lika mycket för det.. vi brukar ju "låna" varandras namn så :)

jag har varit riktigt duktig nu på morgonen. betalat mina räkningar, ringt eon (bytt från det dyra priset till lite billigare. hihi), kollat upp vart fk ligger, bäddat & småstädat, diskat och lagat godgod frukost.


nu funderar jag på att ge mig in i duschen och tvaga (heter det så?) mig lite. för att sen springa ut på stan för att fylla på spritskåpet (läs: lådan under sängen *asg*), kanske hitta någon rolig, billig(!!) party-outfit. sen försöka ta mig till fk också och se till att vi blir tusen kronor rikare i månaden.

Kommentarer
Postat av: sara

hur ska du kamma in den tusingen då baby?

2007-01-26 @ 21:13:31
Postat av: panna

då vet vi

2007-01-27 @ 14:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0