1-års party!

en del av grabbarna som är på roskilde stack tydligen hem igår, de orkade inte med vädret längre. shit, jag förstår dem. SÅ MYCKET LERA! men jag vill fortfarande vara där..

är en liten sjukling fortfarande, bajs! skulle vara barnvakt idag men kände att jag inte klarade av två kids samtidigt så mamsi fick följa med och hjälpa mig. och vilken tur det var, annars hade jag nog svimmat.

efter barnvakteriet tog vi med oss 5åringen till stan för att köpa födelsedagspresent till den lille som fyllde ett :) vi sprang i affärer, fikade och gjorde upp hemlisar för kvällen (en film som vi fixade senare på eftermiddagen där 5åringen grattar 1åringen + berättar varför hans familj är så bra - så sött!)

tänkte att jag skulle hunnit med lite vila men icke. rätt som det var var det dags att kila in i duschen och sen vidare på kalejset. fick smörgåstårta & jordgubbstårta (snacka om tårta på tårta. haha)

nu när jag kommit hem är jag alldeles död. tänkte faktiskt snart hoppa i säng så att jag har lite krafter kvar till grillkvällen imorrn. blir dock en städad kväll eftersom jag antagligen ska agera chaufför :) "en fyllechaufför, en fyllechaufför.." :)

natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0