ams - mitt nya hem

igår knallade jag upp tidigit för att besöka ams. haha, det var en upplevelse allt. mycket kända ansikten. "varför tog vi inte med oss fika och utnyttjade tiden"? haha, ja det kan man fråga sig..

efter besöket knallade mamsi & jag runt på stan i diverse affärer. hittade en svart kjol som jag spanat på länge, plus lite annat tjafs. åkte till mc d (hör & häpna) och käkade en happy meal till lunch, sen brummade vi ut till maxi för att handla lite.

på hemmaplan sen blev det mest pyssel med flyttgrejorna och på kvällen film med sara såklart - deja vu. har velat se den länge men aldrig tagit mig tid. hur som helst så var den riktigt, riktigt bra.. fast lite svår ibland. hehe.

imorse när jag vaknade var jag hur trött som helst. låg kvar i sängen alldeles för länge och fick sedan rusa upp till ams - igen! basinfo eller basfiasko som jag säger. (förstår inte varför jag skulle skriva in mig när jag har ett jobb, men men.. lika bra kanske) träffade iaf min basinfo-kompis carro där. haha, det slår aldrig fel..

nu ska jag vara duktig och rensa ur min garderob vilket är väldigt välbehövligt. jag har så svårt att göra mig av med kläder.. har liksom typ 5 par dieseljeans som är för stora som jag vägrar slänga. jag menar: jag har knappast planer på att komma i dom igen. men de kan vara bra att ha, haha så mycket bullshit! idag ska jag vara sträng mot mig själv och för en gångs skull ge mina kusiner snygga kläder. haha!

ikväll klockan 18 samlas alla babes (tja, nästan iaf) på hugo för skvaller och käk. åh, mina brudar är verkligen de bästa i hela världen. vad skulle jag ta mig till utan dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0