dunderfest?!

tja, en dunder huvudvärk var vad jag vaknade med i morse iaf.

dagen igår började med att jag nästan jobbade ihjäl mig. fy tusan alltså. och så ont jag hade i både kropp & knopp efter jobbet. men det skulle inte hindra mig - hem, duscha, piffa, iväg! linköping på schemat.

vinet korkades upp och festen var igång. efter en stund serverades det tacos, himmelskt gott för en som knappt käkat på hela dagen. när maten låg på plats i magen fylldes vinet på.. glas efter glas. på samma sätt som lägenheten fylldes på med folk :) det blev en trevlig förfest med mycket fniss & snack.

 vid 24-tiden knallade vi (tror jag iaf? mitt minne är sisådär) till stan och platens fick det bli. därinne stötte jag på en kär gammal klasskompis, john :) men annars vare inte mycket att ha där.. tyvärr.. jag hittade lite bättre grejer utanför :)

men nåt gick snett och jag var inte alls glad längre. jag var ledsen, jätteledsen. och inte blev det bättre av att folk nästan tog för givet att det var en speciell person som orsakat dessa tårar (jag vet, ni bryr er bara om mig. och det älskar jag er för!)

anledningen till bölandet hänger nog ihop mycket med att jag var ruskigt trött, alldeles för full och väldigt lättretad. det var liksom droppe på droppe och tillslut rann bägaren över. jag bölade för allt och inget.

men jag är iaf glad över att jag har så MÅNGA fina vänner (trots att en del säger vissa "dumma" saker ibland) jag har världens finaste vänner helt klart. speciellt mina babes! men pöjksen kommer inte långt efter..

dagen efter, alltså idag, har i vanlig ordning varit bra (finns inga bättre bakisdagar än med lumpengänget). vaknade ju med världens huvudvärk men när frukosten stod på bordet och solen lyste blev allt mycket ljusare - nähä!??! *hihi* efter frullen blev det lite tv-häng *asg* och nu HEMMA IGEN!

.




(fast en person saknades, och hon saknades mycket - hanna!)

Kommentarer
Postat av: H2

miss you and the others. yesterday was a cryday, trust me

2007-07-22 @ 19:31:08
Postat av: Anna

...fler dunderfester o jag e nöjd;-)

2007-07-23 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0