farbror polis

har egentligen inget roligt att berätta. men kändes ändå som om bloggen behövde en uppdatering.
 
har varit en stund på stan med mamsi idag. köpte ett nytt linne, alltid bra att ha under tröjor och så. var också och  hälsade på farbror polis (ni som känner mig vet vad jag menar)

ikväll blir det kanske att kila ner till sara som har finbesök från sälen/göteborg. men egentligen har jag ingen ork alls. sov så fruktansvärt dåligt inatt.. igen. men en snabbis hinner jag nog med iaf.

förresten, nu är alla hemma från roskilde igen. tänkte skriva friska & välbehållna men vet i tusan?  två stygn i pannan och roskilderöst. fast å andra sidan var det ju inte värre än så. skönt!

nu ska jag fortsätta lite med lite ditt och lite datt. läsa lite också kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0