förkylning.. bajs!

igår var jag hos kusin ida och tittade på bebis casper. en sån söt liten hårboll det var :) hihi. vi tittade på foton från graviditeten och fram tills nu, mys! sen tjöta vi på som vanligt över ett glas saft :)

på eftermiddagen hände det inte så mycket. kidsen kom på snabbvisit och jag fick se olle gå ordentligt (även om petter påpelade att han hade mycket bättre balans än olle. hehe.)

sov jättedåligt inatt.. såg tre filmer och vände och vred på mig ett bra tag. nedrans förkylning som ska komma nu. idag mår jag inte alls bra. huvudet känns som tusen gånger större än vad det är.. och näsar slutar aldrig rinna. blä!varför klaga över lite förkylning.. det finns andra som har det värre.

nu ska jag lägga mig i sängen och titta på babel (somnade ju sist när sara & jag hyrde den. upps.. hihi.) "bäjbel, babel eller babbel"? ja, det är frågan? *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0