helena-dagen idag

har jobbat en massa nu så därför har bloggen blivit lite lidande.. har varit ganska död på kvällarna. men i fredags käkades det på hugo med sara & crillan :) och i lördags blev det en sväng till harrys med maria & anna, trevligt-trevligt. och att det blev massa gratis drinkar gjorde ju inte kvällen sämre..

men något som gjorde kvällen till en bajskväll var att min älsklingströja hade kommit bort i garderoben. fuck! man betalar 20 kr för att de ska hålla koll på kläderna.. annars hade jag ju lika gärna kunnat hängt tröjan på en stol ju. FUCK YOU!

söndagen var seg eftersom jag bara sov 3-4 timmar. men efter lite hotellfrulle blev jag människa igen.. och sen dess har endast jobb, mat & sömn stått på schemat. förutom igår då vi var hos f&f på kalas! smörgåstårta! :)

ikväll blir det lungt.. och imorn ska sara, jag & hanna brumma till jönköping - nu ska hannas skit bort. halleluleja! oh yeah. hell yeah. fuck yeah! :)

måste tacka alla er som har grattat mig på namnsdagen - rekordmånga tror jag! ni har lyst upp min dag, tusan vilka bra vänner jag har.. eller.. nja..  jag har de allra bästa vännerna!

Kommentarer
Postat av: lilla H

tack för ni finns.

2007-07-31 @ 18:53:27
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Ahlinho

det är jag som har på minnt alla.

2007-07-31 @ 21:17:24
URL: http://macadeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0