mina babes!

..är de bästa som finns! blev fika/lunch på hugo igår. tyvärr stod ju regnet som spö i backen så det blev ingen terass utan vi satt istället på nedervåningen. jag lyxade till fikan med att dela på en chokladmuffins med sara. trötta och fnittra var vi allihopa, thihi. "jag byter från vecka till vecka" eller hur var det du sa anna? haha!

på kvällen blev det slapp hemma framför tvn. fixade med lite papper från ams & a-kassan. suck. blir bara mer trött på det här. nu lockar norge och oslo mer än någonsin.. men vi får se vad jag bestämmer mig för i höst :)

mamsi väckte mig vid 9 imorse då skulle vi ge oss ut på en promenix. kanske inte världshistoriens längsta, men iaf en promenad. nu är jag hemma och ska pilla i mig lite frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0