mycket jöbb > mycket trött

dålig uppdatering igen, jag vet. men det beror på att jag jobbat sen i torsdags och varit helt död på kvällarna. blir lätt så när man inte är van att knega. i torsdags runknade jag av (jupp, ni läste rätt!) ett femtiotal stolar, hihi. hade fått i uppgift att städa frukostmatsalen.. rengöra stolar, lister, fönster och sånt tjafs grundligt. inte jätteroligt, men det blev iaf gnistrande fint efter :)

efter jobbet i fredags var jag död. helt död. ingen ork till något. bestämde mig för en hemmakväll med boken. ha, hann läsa ett kapitel sen sov jag. klockan var då cirkus 20.30. haha. men vaknade iaf utvilad på morgonen.

igår var jag dock inte lika trött (eller sliten, det var jag allt) men jag är inte den som är den. anna & jag bestämde oss för en sväng till harrys. förstår bara inte vart kvällen tog vägen? haha. en riktigt kul kväll. tack anna! ;)

imorse kunde man nästa tro att jag gick en så kallad "walk of shame" men icke då. jag gick till jobbet *asg* första timmen var hemsk. mådde ruskigt dåligt. men sen var jag fit for fight och jobbade på stenhårt. riktigt duktig var jag!

när klockan slog fyra stämplade jag ut och gick till cyklarna - mötesplatsen, haha, där jag skulle möta upp anna för en kopp svart. inget öppet runt torget så vi knallade ner till hamnen och mös där istället :)

sen dess har jag inte gjort något vettigt alls. bara slappat. fick veta att jag har förlagt mitt lancome-gloss också. men som tur är får jag nog tillbaka det. kostar ju ändå typ 200kr (för ett lipsgloss, jag vet. men så nedrans bra det är)

nu ska jag krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. nåja, inte riktigt än. ska kolla färdigt på martin beck & gunvald larsson först. sen kanske läsa lite med. imorn hoppas jag på sol, strålande sol.. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jepps, en skojsig kväll var det allt...!:) och tack själv! puss

2007-07-16 @ 18:56:27
Postat av: Ahlinho

"walk of shame"
kan oxå bli en "walk of fame" om man lyckas plocka hem, en kändis. (som jag)

2007-07-17 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0