på dagens schema

ska alldeles strax bege mig ut på en morgonpromenix (eller morgon och morgon? lunchpromenix snarare) men måste erkänna att det inte lockar ett dugg. vädret är rena rama pissvädret idag. regnigt & blåsigt, bajs.

måste springa ner till sara en sväng också. vi har en del att pyssla med, hihi :)

sen har jag väl egentligen inte så mycket mer på schemat. förutom en tidig kväll i säng. ska jobba imorgon.. och på lördag. och direkt efter jobbet på lördag tar vi brum in till lkpg för dunderfest! jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Ahlinho

fest?
var? när? hur?
det är ju snällt att man är bjuden.
tack tack

2007-07-19 @ 12:58:00
Postat av: Helojna

Ahlinho - trodde du var bjuden! :) Annars får du hacka på Drougge!

2007-07-19 @ 14:00:30
Postat av: Ahlinho

jag då ska jag hör med honom.
det kommer bli en dunderfest. massor av folk i en liten etta? (hoppas att det bli så trångt att någon måste sitta i mitt knä.)

2007-07-19 @ 14:16:16
Postat av: Ahlinho

jag då ska jag hör med honom.
det kommer bli en dunderfest. massor av folk i en liten etta? (hoppas att det bli så trångt att någon måste sitta i mitt knä.)

2007-07-19 @ 14:16:39
Postat av: Anonym

Sedär, vad bra.. representanter från både Motala och LKPG på plats. Hörrni, vad ska vi käka?

2007-07-19 @ 16:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0