riktigt fylleslag

tillbaka från skåneland. har haft riktigt bra dagar därnere i södern. speciellt fredagen, hallelulija! hell yeah! jag grät som ett litet barn men hujedamej vad härligt.. thihi.

mam&pap tog en liten tripp till tyskland också. så nu är mitt spritförråd liiite påfyllt iaf. känns gött att veta att största delen av sommarn är räddad :)

lite sorgligt var det dock att städa lägenheten och ge bort min nyckel. suck! kommer verkligen sakna mina dagar i malmö. det har varit sjukt bra dagar.. men vi får se vad framtiden har i sitt sköte :)

efter 6 timmars bilfärd (tar ju sån nedrans tid när man kör med släp. plus att man måste käka på vägen också. black and white, mums!) var vi hemma i motala. det var bara att rusa ner till sara där hon n& anna satt och pimpla vin. girls night out på schemat ju! och herrejävlar vilken kväll det blev och så sjukt full jag blev :) sara & jag var nog riktigt nära på att bli utkastade där ett tag. thihi. så det kan gå, så det kan gå..

trodde förövrigt att jag skulle må skit idag (nå, det har jag ju gjort visserligen. den hårda kvällen satte sina spår, tro mig. men om man bortser från bakfyllan) men det har faktiskt varit rätt lungt :) kanske för att jag delvis fick det svar jag ville ha.

nu blir det häng i soffan, sen sängen. så härligt att ha min stora(!) säng igen, yeah. bara ett stycke pojkkött som saknas.. eller? haha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, lördagen vart en lyckad kväll! mer vin åt folket;-)
puss

2007-07-02 @ 20:29:10
Postat av: lilla H

supa mig vacker och bäst på champange

2007-07-02 @ 21:04:41
Postat av: sara

uhh ja.. de va en kväll de. en bra sådan var det läänge sen vi hade! det får de bli mer av i sommar. undra hur toan mår?!

2007-07-03 @ 10:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0