skadeglädje eller inte?

roskilde står under vatten. och jag vet inte riktigt vad jag anser om det. först och främst kan jag konstatera att roskilde verkligen följer vartannat år-regeln.

jag skulle själv åkt till roskilde men så tog biljetterna slut. jag önskade att det skulle bli skitväder hela veckan för jag var avundsjuk på alla andra såklart. sen fick jag höra att värmeböljan från turkey kunde nå norden lagom till roskildeveckan. ännu mera önskningar om regn kom upp i huvudet. men nu.. nu tycker jag nog mest synd om krakarna därborta. fast jag tvivlar inte en sekund på att de har hur ball som helst.. mys i tält, fylla & lerbrottning. fuck - jag vill vara där!

du sköter dig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0