tjejkväll > grillkväll > partykväll(!)

på tapeten igår stod det tjejkväll eller lugn hemmagrillning. kändes ganska skönt när jag vaknade på morgonen att veta att kvällen blev lugn eftersom jag fortfarande kände mig lite sjuk.. men i samma takt som brudarna lämnade återbud blev jag allt mer och mer partysugen.

ida droppade av p.g.a sjukdom, sara var på vift, maria drog flyttlass, sigge var på möhippa på ålandsbåt, hanna fick jag inte tag på och crillan?

det återstod i stort sett bara jag & anna plus några ensamma pöjks i lkpg. och vi är ju inte dom som är dom, så vi tog varsina bilar och brummade in. herre min gud.. men roligt var det, helt klart :)


hur lyckas jag alltid få sängen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0