denna dagen ett liv

i söndags åkte jag, ida & anna in till ikea & ikanohuset för lite shopping. mötte även upp maria där :) blev inte så mycket shopping för min del, en svart jobbtröja & en klänning. men vet i sjutton om jag ska behålla klänningen eller inte? hur som helst, blev en trevlig dag :) ida & jag är bäst på att packa in i bilar, hehe.

igår jobbade jag min första dag på längelänge. kändes rätt jobbigt, och dessutom var jag helt ensam. skippade frukosten och nästan alla raster, fast lite lunch pillade jag i mig på cirkus 10 minuter. var helt slut när jag kom hem. la mig och läste och sov en timme. skönt!

på kvällen drog sara & jag upp till hugo/terassen för att umgås och planera. drack lite rödvin och käkade tappas. när det blev för kallt i luften bestämde vi oss för att hyra film och cykla hemåt. och precis när vi reste oss så droppade sanna, john & hagdahl in. trevligt att se dom allihopa :)

efter en kall cykeltur hem myste sara och jag i soffan. vi satt i ena hörnet av deras enorma(!) soffa. haha. trött som jag var (gick ju upp vid halv 7 på morgonen) somnade jag givetvis. och när jag vaknade var klockan 01.30 och fiilmen var precis slut. tog min honk och drog hem. läste lite i boken, sen somnade jag!

idag blir det en tur på stan med sara, min älskling. sen senare i eftermiddag ska jag vara barnvakt åt kidsen :)

Kommentarer
Postat av: Idaaaa

hehe helena är du en tilltuggsunge? fniss krams =)

2007-06-26 @ 20:46:26
Postat av: Emelie

Det var trevligt att träffa dej oxå :) En fika nån dag snart? Puss

2007-07-09 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0