farmor & farfar

är nyss hemkommen från en visit hos farmor & farfar. varit där och snyltat lite blomster till min midsommar-krans imorgon. hihi. härligt att träffa de gamla.. även om de ibland pratar om saker som jag inte har det minsta intresse av att höra. men jag älskar dem iaf!

blev ingen filmkväll med sara igår, som annars var planerat. istället tog vi en promenix runt kvarteret. sara behövde prata av sig lite. inte så lite heller, munnen gick i ett, hur hann hon andas? :) när benen vek sig gick vi istället till lekparken och gungade..

hemma  vid 01 somnade jag sen som en stock! sov till 10.. gick upp, gick och la mig igen. kollade på beck - den japanska shungamålningen. och jag kan inte annat än att hålla med gustaf. ingen toppen film direkt.. men en dag som denna fungerar det mesta.

har även laddat ner happy feet, allt om min buske och årets säsong av sommartorpet (nu kan jag få så mycket ernst jag vill, när jag vill!) blir väl att hänga framför någon av dem i eftermiddag/kväll. måste städa också. bajs!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej gumman!! Oj, det var ju jätte längesen! Bor du i Malmö nu, tillsammans med Snoddas?! Kul att du skrev. Msn?? Kram

2007-06-21 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0