mot södern en sista gång

aldrig! jag ska ner dit i sommar, i höst, i vår, nästa sommar, nästa höst o.s.v :) denna gången åker jag bara ner med mam&pap för att flytta hem mina saker. men hjärtat kommer alltid banka för skåne *ler* sådeså!

igår var sara & jag på onsdagsklubben tillsammans med alla småttingar. haha! men roligt hade vi iaf och fulla blev vi med. shit vilken bakfylla jag hade när jag vaknade.. bajs! men allt har ju en baksida..

återvänder någongång på lördagkväll och då hoppas jag på utgång. heja brudarna, häng på! :) förhoppningsvis kommer jag hem med ett nytt liv.. ett bättre liv!

på återseende! :)


idag ska mamma få alla dagens kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0