östersund, hell yeah!

har hittat billiga biljetter till östersund. TJOHO! nu ska jag bara hitta billiga biljetter på passande dagar också. sen har tove inget val. hehe. en helojna på besök vare sig hon vill eller inte..  :)

åh, gud så jag längtar efter denna skruttunge. hon var min ängel för två somrar sen - hur hade jag överlevt utan henne? hon är fortfarande en ängel, en ängel som bor alldeles för långt bort. sakna alldeles för mycket!


men..

finns fler flickor (och pojke) som saknas.. och dessa ska också förhoppningsvis(!)  få sig ett besök. några av dem är: tranås till syster liten. göteborg till goaste johanna. varberg till fd sambon. och lund till fina grabben..

(jessie, du räknas självklart in i lund-visiten. hihi. och "tisdagsfolket"  räknas såklart in i varberg-trippen)

Kommentarer
Postat av: Jessie

Du är bara för söt gumman!
Glad Midsommar på dig med och ta det lugnt med spriten och pojkarna. ;)
Puss puss

2007-06-22 @ 13:40:15
Postat av: Ahlinho

så du längtar inte till mig i LKPG då?

2007-06-25 @ 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0