uppdatering ala ett måste!

varit riktigt kass på att uppdatera på sistone, men nätet i malmö har verkligen fungerat diarré-bajs = inte alls. därav inget bloggande. men hänt desto mer grejer.

 - efter återträffen i vadstena var vi och kollade på snoddas lillasyster sannas (det där blev långt. hängde du med?) bal. gud så fin hon var, en riktig heting. och det ballaste av allt, hon hade lyckats matcha klänningen med mobilen (jag som upptäckte. yeah!)

- mycket solning i parken tillsammans med alla fyllon. haha. har dock inte lyckats få så mycket färg, men jag har iaf kommit en bra bit i min bok - änglar & demoner av dan brown (ska ge mig på alla de dära böckerna nu.)

- däck-bygge (alltså en såndär veranda) i hörby. dock inte jag som hammrade utan jag låg mest och solade & läste i min bok. störde kanske grabbarna en aning.. thihi. de byggde givetvis snett och skyller allt på bikinibruttan, alltså mig. fegt! vi grillade, drack öl och myste. gud vad jag älskar landet. ge mig mer landet!

- sanna har även skrikit sig hes för hon var så jävla bra och tog studenten. trevligt studentfirade i lund + sandby. god mat, massa vin och kära återseenden! den familjen, åh.. gillas starkt!

- "återupplev 80-talet med stolsollarna" på victoriateatern med staffan, färsking, olof & snoddas. så nu har jag träffat ulla-bella i egen hög person. det ni! gissa om mina mungipor var uppe vi öronen genom hela kvällen. hetaste tröjan med hetaste autografen!

- drum 'n' base i folkan med grabbarna. herregud, vad gjorde jag där egentligen? efter mycket (alldels för mycket) dricka & lite 80-tals snurr går det att övertala helojna till det mesta. men en av anledningarna var nog att vi stod på gästlistan. riktigt kul hade vi iaf! :)

- myskväll med nena & lars. hyrde "miss little sunshine". jag dissar den totalt, rikigt dålig film. slutet var ok med lillbrudens dans och så, men det var dock det enda. annars var kvällen mysig :) 

- varit på netonnet och klagat över min  nya cp-kamera som jag köpte/fick. en del foton vill liksom inte fungera. bajs. det visade sig iaf att det var mitt minneskort som det var fel på.. och mina foton gick inte att rädda, iaf inte alla. där rök bilder & filmer av sannas bal, student och det värsta av allt: bildbeviset på mig & ulla-bella!  FUCK! (men har köpt nytt minneskort nu och kameran fungerar toppen!) 

- tågresa mot motala. hej, hej motala. hej på dig motala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0