det händer igen..

har hanna på besök. med stor förväntan tog jag bussen ner till centralen i onsdags för att plocka upp den rädde och vilsne själen hanna, thihi. men hon hade ju klarat sig finfint.. lyckades till och med byta i lund utan förvarning :)

mer om henne besök kommer senare. är lite svårt att titta på film, prata på msn & blogga samtidigt. och dessutom vara bakis (fest på nobel med tjejligan igår..) inte riktigt min grej alltså.. men jag är ändå fullt kapabel till att konstatera att falafel med stark & vitlök är.. ehh.. stark! (lilla hanna.. hihi)

näe, vill mest bara blogga lite för att visa att jag fortfarande lever och har hälsa.
 
börjar tycka att vissa saker är så sjukt lustiga..

Kommentarer
Postat av: din tillfälliga sängkamrat

hemma igen, pest och pina! Saknar dig älskling

2007-03-12 @ 15:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0